Ribbåt...

publicerat i Allmänt;
Jag gillar inte båtar! Men idag har jag gjort något som va så sjukt kul! Åkt ribbåt!!! Länsförsäkringar firade 190 år idag och bjöd på massa roliga aktiviteter i slite. Stina ville så gärna åka ribbåt. Så vi kollade in den och det visade sig att hon va lite för kort för att åka. Man va tvungen att nå ner med fötterna helt i golvet och det gjorde hon inte. Så tyvärr fick hon inte åka. Men Adam ville ju såklart ta en tur på det stormiga havet. Och eftersom jag inte kunde släppa iväg min son själv så va jag ju tvungen att åka me. 
Men så här i efterhand ångrar jag det inte. Skulle kunna göra om det igen... 58 knop susade vi fram i på guppande vågor och en vind som slet huden i ansiktet rakt bakåt. Haha... Vilken syn!! Men så kul!!!
 
Flytväst på!! Hade gärna velat ha dubbla med tanke på min skräck för djupt vatten 😂.
 
 
Ok. Vi är redo!! 
 
💕

Kommentera inlägget här :