Frukter och odjur.

publicerat i Allmänt;
Vi har vandrat i en fruktträdgård idag. 
En granne till mamma har så många fruktträd. Dock har det inte varit det bästa fruktåret i år så tyvärr hade han inte lika mycket som tidigare. 
 
 
Vi har hittat min tamaguchi.. säkert 20 år gammal!! Nya batteri i och den funkar... men fyy fasen va jag ångrar batteribytet. Den piper konstant och vill leka, ha mat, bajsar eller vill sova. Jag blir galen. Stina tycker den är kul. Jag förstår nu varför vi inte tilläts ha dem i klassrummet i skolan. Det fattade man ju inte Då, då va det ju bara gulligt. Sen har jag för mig att de förbjöds totalt att ha med till skolan. Nu förstår jag varför. ...
För att kunna få sova i natt har jag nu tagit livet av tamaguchin och det är ännu oklart om jag kommer tillåta att den väcks till liv imorgon. 
 
Nu är det strömavbrott igen. Tur det finns stearinljus!!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Yes nu fatta du hur jaaaaag hade de men den uslingen. 😄

Kommentera inlägget här :