Värme...

publicerat i Allmänt;
Alltså!! Jag vill INTE att det här vädret ska försvinna. Så underbart, varmt och skönt.
 
Man kan grilla varje kväll och sitta ute länge länge och mysa med solhatt och något gott i glaset 😋🌞
 
 
 
Igår invigde jag sommarklänningen på jobbet. Liiite luftigare än de andra kläderna. Sommarkänsla och alla påpekade mina bruna snygga ben!! 😁👍
 
 
Jag är kär!!! Jag vill ha!! Världens finaste och gulligaste arbetskamrat häromdagen. Det går ju inte att slita blicken från denna sötnos. 4 månader gammal och alldeles underbar! 
 
Igår på kvällen åkte vi till Fårösund och handlade. Barnen passade på att ta med badkläder och hoppade i plurret vid badhusparken. Burrr säger jag, skönt säger dem. Stina och Wilma låg i och badade länge innan vi fick upp dem. 
 
 
Idag har jag lämnat barnen på skolan, gått en runda på järnvägen och putsat fönsterna här hemma... och klockan är bara halv 10. Underbart!! 
 
Puss och kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

En sån mååååste vi ha ju

Kommentera inlägget här :