Mamma Mia!

publicerat i Allmänt;
Igår var jag och mamma på Bio och såg mamma Mia!
Att en film kan vara så på pricken "nästan" lika hur vi har haft / har det i våra liv. 
Dock har jag inte tre pappor och jag vet vem min pappa var men hela historien och filmen är så fin och den speglar mammas liv ganska så precis. En mamma som själv uppfostrat och tagit hand om sin dotter, givit henne kärlek och lärt henne saker genom livet. De är min mamma De! En otroligt stark kvinna som jag vet känt sig ensam vissa stunder men som varit/är stark och kämpat för sin älskade dotter. De är min mamma De!! Ingen har det banden vi har.
Vi kan genomskåda varandra i allt
Vi kan prata om allt 
Vi tänker samma tankar 
Vi avslutar varandras meningar
Och ingen äter Ahlgrens bilar så som vi. (På bio måste man ta en och en och stoppa i munnen. (Jobbigt). på riktigt eller när ingen ser på så måste man ta en hel näve och stoppa i munnen, de smakar liksom bäst då) .
De är vi två De!!! 
Mamma Mia vilken fantastisk mamma jag har!!!
 
 
Hon bor alldeles fantastiskt också! Bland hästhagar och äppelträd 😉
Hästarna gillar äpplen och barnen gillar både äpplen och hästar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Mitt 💖 va fint skrivet. Tack för att Du finns i mitt liv. Älska di

Kommentera inlägget här :