Avslut och nya utmaningar.

publicerat i Allmänt;
Just nu känner jag mig arbetslös!! 😨 
Jag tackade för mig på jobbet igår. Vi kramades och kramades och det kändes faktiskt lite vemodigt att lämna stället. Men, nya utmaningar väntar och innerst inne känns det så jäkla skönt och kul att få testa på och göra något annat.
 
Arbetslös i sittpuffen.. Tur studierna börjar på måndag! 
 
Heja heja! Nu kör Vi!!!
 
Jag bjöd på cupcakes på jobbet igår! 
 
Min fina arbetskamrat Gitte är så duktig på att måla. Hon gör jättefina tavlor och för ca 3 månader sedan visade hon mig några som hon gjort som hon hade bild på i telefonen. Åh va fina de va och jag nämnde att en sån fin tavla vill jag också ha. ...
Och härom dagen på jobbet kommer hon med ett paket till mig. JAG FICK EN TAVLA!, som avslutningspresent från henne. Jag blev så glad och rörd!! 
Den fick en fin plats mellan mina två tavlor här hemma!
 
Trevlig helg!!
 
 

Kommentera inlägget här :