Underbara ungar...

publicerat i Allmänt;
Igår käkade vi kräftor! En mysig eftermiddag och kväll med alla barn..
 
Så Gott..
 
Härliga familjen-troll 😂
 
 
 
 
 
Vi käkade och barnen hade sminksalong.
 
 
Måste komma igång med promenader o löpning igen. Skulle börja sakta och öka 25 % veckovis enligt läkaren. Så igår blev det promenad i lugnt tempo.
 
När jag tog studenten och gick på bal så var den här lilla donnan ca 1 och ett halvt år gammal. Hon ville va i min famn och pilla på alla mina paljetter och glitterkulor som jag hade på min klänning. Och nu... nu har hon växt om mig och är nästan ett helt huvud längre än mig. Inte trodde jag då för ca 11 år sedan att den där lilla donnan som klamrade sig fast vid mina paljetter skulle vilja ha min balklänning en vacker dag.
Fina Elvira!!
 
 
Nu ska vi åka på kalas. 
 
Puss
 

Kommentera inlägget här :