Outlander!!!!!

publicerat i Allmänt;
Alltså jag är helt såld och uppe i det blå!!! När jag var sjuk började jag se en serie på viaplay. .. så spännande,  så bra och Jamie fraser ( sam heughan )är ju så läcker att titta på. Jag talar förstås om outlander. . Se den!! Jag strecktittade i två dagar på alla 14 avsnitt och tänkte att jag lika gärna kunde börja se säsong 2 också   .MEN då visar det sig att den inte kommit ut än. Den har premiär den 9 april.... ohhhh guuuud va jag måste vänta länge... 
När jag hittar någon bra film /serie så kan jag lätt se den 100 gånger om och om igen. Så nu är jag inne på en andra runda på säsong ett igen. FANTASTISKT! !!
Snälla säsong två, kom nu!!!!! 
 
Jag Och Daniel tog en dag på stenkusten här för några dagar sedan !  Underbart 
 
 
Idag har jag tankat mig med b12 på vårdcentralen!  Åh fi attans va det spände idag när vätskan trycktes in.. konstigt att det ibland inte känns alls och vissa gånger gör det superont. 
 
 
Nu ska jag nog strax plöja ett avsnitt till av outlander! !!
 
Kram 

Kommentera inlägget här :