Kärleksbarometern i topp....

publicerat i Allmänt;
Häromdagen fick jag vara med om det gulligaste jag sett på bra länge. 
Det plingade på dörrklockan här hemma , ett snabbt pling och inget mer.  Daniel öppnade men det va ingen utanför dörren.  Det enda som fanns där va en liten påse/ paket. Han hörde något litet fniss bakom husväggen i valvet.  Tog in och öppnade "paketet" ...
 
Alltså hur gulligt är inte detta?!!!!!! Jag smälter. ...
 
En pelargon och en teckning. .
Charley hjärta Stina. ..
 
Stina blev såklart glad och lite generad.  Ja det ska börjas i tid. Hon funderade på att fråga chans på charly men kom ju på att hon inte är kär i honom utan i Elias H.  Fast blomman blev hon glad över i alla fall... små människor,  små bekymmer. ... hehehe. ..
 
Tack underbara sol för att du värmer mig...
 
Nu ska vi förbereda picknick till imorgon.  Adam ska springa lillkorpen och vi ska Hejja på och picknicka med rullemacka och varm choklad. . 
 
En fin dag på jobbet idag med mina mysiga arbetskamrater. . Djupa samtal och mycket skratt blev det idag..
 
 
Trevlig helg! Kram 

Kommentera inlägget här :