Fyndardag. ..

publicerat i Allmänt;
Idag på förmiddagen drog jag och Daniel en sväng till stan.  Det är utförsäljning på hantverksgården eftersom dem ska stänga och nu är det 50%på allt. Man kan ju säga att jag var som i himmelen. Så mycket som jag ville ha !! 
 
Köpte dessa saker för en summa på 195 kr.
Lyckliga jag!!
En stor korg
En ljuslykta 
Och ett gotlandshus med värmeljus  (som jag alltid har önskat mig).
Även två små krokar till att hänga upp mitt vinställ i.
 
Nu är det ju såklart så sorgligt att just den där butiken ska bomma igen . Min favoritaffär.  Men det är såklart alltid kul att fynda saker. Ska försöka hinna dit en gång till och kolla ifall jag hittar något mer. 
 
Vi lunchade på Ching chong och jag åt såklart alldeles för många friterade räkor och vårrullar . Men åh så gött!! 
 
Sen tog vi en sväng förbi julia för att lämna ett litet paket på hennes födelsedag! 
 
Nu myser jag med tända ljus här hemma. Väntar på Daniel som jobbar och sen ska vi kolla broadchurch tillsammans.  
 
Jobb hela helgen så tyvärr ingen slitemarknad för min del i år.. buuhuuu så trist.  Men men.. 
 

Kommentera inlägget här :