Nya tag.....

publicerat i Allmänt;
 
Jaha, jag överlevde gårdagens pinsamheter och idag har jag till och med pratat med målargubben :) Och jag intalar mig fortfarande att han inte såg mig.... 
 
Idag har Adam varit på fritids själv i 2 timmar, fick gå med till matsalen och äta och han hade haft så kul.
Känns ju jättebra att han trivs så bra men samtidigt får jag så dåligt samvete över att han måste byta och börja någon annanstans om vi flyttar till Gotland.
Men som sagt vi tar en dag i taget och hoppas att allt ordnar sig till det bästa.
 
Snart åker vi till mamma och underbara ön.
Längtar.
Om vädret tillåter så ska jag slänga mig på gräsmattan hemma vid mamma och bara ligga där och andas frisk luft och njuta av lugnet...
underbart!!
 
Nu har jag hela huset fullt av barn. (som valigt).
Vilda och Ronja är här inne och pysslar med pärlplattor, så snart är det väl jag som får jobba lite med att stryka plattorna så de kan ta med dem hem sen..
full fart hela tiden. 
Barn är underbara, så gott som hela tiden ;)
 
Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamama:

ja visst är de härlige de små liven. skönt att du blivit "sams" med målarkillen, visst han såg di nog int hihi :) visst ska de bli skönt me gotlands gräs unda fötta, de kanske behöva klippes!!!! älska Di puuuusss längta

Kommentera inlägget här :