lång dag....

publicerat i Allmänt;
 
Ja de där bilderna jag skulle lägga upp kommer någon gång...
Jag är en arbetande kvinna och har inte tid och ork.
Den här veckan jobbar jag 3 långa dagar (7-16) och en kort (3 timmar)...
och jag är inte van att jobba 7-16 så ofta så mitt huvud blir så luddigt och tungt på kvällarna att jag bara inte orkar.
Idag efter att jag hämtat barnen på dagis kl 16.30 så va jag helt slut i huvudet, (dålig luft på jobbet)..
Men eftersom vi bestämt att vi skulle ha plättar till middag så va det bara att ställa sig vid spisen och grädda..
Tog väl ca 40 min innan min mage och mitt huvud fick MAT.. Men gott va det och vi festade till det lite med grädde till också... mums.
 
Sitter och ser på du blir vad du äter på tv...
Jag försöker sluta med socker men de FUNGERAR inte..
jag klarar inte de..
När jag äter godis får jag sockerchock och får ont i huvudet och mår skit...
Och när jag inte får godis så blir jag sur och galen och det bara vattnar sig i munnen efter Choklad och socker..
VAD gör man?!!
Sen är det en viss tid i månaden som jag blir mer galen än ett argt vildsvin..
Skulle kunna "döda" för en chokladkaka då..
Och inte nog med det så tycker man så synd om sig själv och försöker på alla vis få alla andra att förstå att jag MÅSTE ha för då går allt över och problemen försvinner bara så där puff..
grrr...
 
ja ja.. Livet är bra härligt ändå!!
:)
 
Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamama:

ja du!!! ta en bit choklad just den da sen kan du håll tillbaka med ett äpple :) elle drick vatten de går och du får ingen huvärk. de du, puss älska di kram kram

Kommentera inlägget här :