8 maj

publicerat i Allmänt;
 
sitter och räknar alla mina jobbtimmar.. Har tydligen jobbat 15 timmar för mycket denna 4-veckors-period, vilket betyder att jag kan plocka bort typ 2 dagar på nästa period.. wiihhoo.. det blir en bra jobbvecka då om jag kan ta bort de dagar jag vill...
i så fall blir de jobb måndag, ledig tisdag,onsdag,torsdag och fredag, och sen jobb lördag och söndag... såna veckor gillar jag :)
 
Idag hade barnen långdag på dagis, hämtade dem vid halv 5.
imorse cyklade dem till dagis så när jag hämtade dem hade jag bilen..
brukar slänga in cyklarna i bilen då men idag hade Adam cyklat på Daniels gamla cykel som är lite större än den andra han har, visade sig att den inte fick plats i bilen, så en lycklig pojke cyklade hem själv (med mig i snigelkörning med bilen bakom)..
 
Grillade korv till kvällsmat och åt glass till efterrätt..
Härliga sommardag!!
 
Grattis pappa på födelsedagen!
När jag va liten och bodde hemma vid mamma va det här den dagen (varje månad) som vi alltid hälsade på dig och gav dig nyplockade blommor..
Vitsippor, blåsippor och säkert blandat med lite ogräs som jag lyckats plocka ihop längs vägkanten till en fin bukett.
Hoppas det finns gräddtårta och kaffe i himlen så du kan njuta av din 63 årsdag!
<3
 
Kram
 

Kommentera inlägget här :