denna helg....

publicerat i Allmänt;
 
har såklart varit mysigt att vara ledig..
I fredags kväll jobbade jag till 21.15, gick hem i kylan och kom hem till huset där det bjöds på vin.
.... (rött vin) som jag förövrigt faktiskt inte testat innan..
Tobbe va på besök och hade med sig en "dunk"...
Trevlig kbf- kväll!!
( kbf = köksbordsfylla ) enligt grabbarna..
Enligt dom så behöver man sitta vid köksbordet ibland och prata och inte slappa ner sig i soffan och slötitta på tv..
Så efter några timmar på en köksstol hade man bra ont i baken...
Men som sagt, trevligt va de!!
 
Lördagen tillbringade vi i uppsala med resväskeshopping och lite ikea..
 
Idag söndag, har jag och barnen varit i Gävle vid Alex, Danne, Olivia och Jonah.
Lite kalasfirande och mycket lek..
trevligt!!
 
Nu har vi precis ätit söndagsmiddag, pannkakor....
Barnen leker med bilar och jag ska slänga mig på soffan och vila lite..
 
imorgon är en ny vecka igen!
Härligt!
 
Kram

Kommentera inlägget här :