en fyndardag.....

publicerat i Allmänt;

lite blandade känslor så här på kvällskvisten.
Imorgon ska jag jobba min första dag efter att ha varit hemma i ca 3 månader.
Ska börja med introdagar på hemtjänsten, känns skoj.
Jobbade ju i hemtjänsten i somras på gotland och trivdes jättebra med det, så hoppas även att det kommer kännas bra här.
Men nu kommer vi då till de som känns mest jobbigt.
Eftersom det kommer ta ca 6 månader eller även upp till ett helt år att bli bra i magen så e jag ganska orolig över att inte ha tillgång till min toa.
Men jag kan ju helt klart inte gå hemma ett helt år bara för att magen gör lite som den själv vill.
Så i värsta fall får jag väl sätta mig i skogen och uträtta mina behov ( men då ska det ta mig fasen vara riktigt illa om jag ska sjunka så lågt)..
Men men, jag ser framåt nu och hoppas på att magen vill vara på min sida.

idag åkte D och jag till östhammar för att handla på pris stop.
fodrade regnställ för 99 kr till barnen var det som lockade mest.
egentligen kostade dem mycket mer men eftersom det va massa "damm" på dem så reades de ut billigt.
Tyvärr hade dem även en liten konstig doft men det hoppades vi på skulle gå bort i tvätten.
Så nu har jag tvättat dem 2 gånger men dessvärre luktar dem ännu lite konstigt..
Men de kanske försvinner med tiden!!
Sen gjorde jag ett riktigt kap åt D.
Han fick ju en perfym av mig i julklapp som doftade såååå gott.
tyvärr lyckades han få den stulen på sporthallen för några veckor sen så jag har fått vara utan den underbar doften bra länge nu..
(han luktar ju gott ändå men denna perfym va gudomlig)..
MEN, i affären idag hittade jag en flaska som liknade den han hade och tror ni inte jag blev förvånad när det va samma doft som den han hade innan.
Och denna kostade 89 kr ( såklart en kopia).
Men eftersom doften va den samma så kändes det självklart att han skulle ha den...
kan då säga att den stulna perfymen kostade några många hundralappar mer, så jag e helt klart nöjd med att ha hittat denna för detta pris..
wwiihhooo, glada jag idag...
Nu är vi även med i en tävling om att vinna en snöslunga..
ja vad ska vi nu med den till då? Vi som har en liten gång från vägen och in till dörren och behöver bara ha en liten spade för att få bort snön..
Men man kan ju alltid sälja den till någon som vill ha den för en billig penning.
Smarta vi e va?!!! hehe...

KRAM

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

220624

Skulle va trevligt med andra samtal än försäljare, men du tänker väl inte sälja på mig nåt? ;) haha



Puss <3

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Snöslungan blir min... ;) Är oxå med i tävlingen

Kommentera inlägget här :