Vinter?

publicerat i Allmänt;

Lite sovmorgon idag me :)
Hade säkert sovit ännu längre om inte skogsarbetarna satt igång med motorsåg och röjning redan kl 7 här bakom huset.. Hmm, men men, Adam blev glad iaf när han fick se på traktorn och alla gubbar som sprang omkring i skogen och fällde träd...

Kallt imorse!!
Kl.05.00 var det 0.5 grader ute.. brrr!!
Vinter snart eller?
Och när vi gick ut kl 9 så kom det rök ur munnen.. Adam tyckte det va jättekonstigt och försökte vifta bort de.. hehe, han såg ganska rolig ut måste jag säga..

Nu tror jag att mina barn sover midda samtidigt idag me.. Skönt..
ska slänga mig på soffan jag me...

Alex, Danne och lilla Olivia kommer på kalas nästa helg..
SKa bli så kul att få se det lilla underverket..
Hon är säkert plutte plutt liten..
Åh, älskar bebislukt.. Ska sniffa lite extra på henne tror jag..
Stina börjar bli så stor nu så hon doftar ju inte bebis längre :(
Hon luktar såklart underbart ändå men de är någor spec med bebislukt asså..
:)

Mamma, Julia och Natha-Lee kommer nästa fredag!!
Wiii, vad jag längtar!!
<3<3<3

Ska snart springa till affären och köpa se och hör!!!
Min prenumeration börjar inte förrän nästa vecka och jag kan ju inte missa ett nr innan dess!!
Så, affären nästa!!

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här :