En tripp på havet!

publicerat i Allmänt;


Idag har vi varit på Åland för att inhandla till midsommar!!
Hade skrivit ett långt blogginlägg här nyss om alla knäppa händelser på båten, men det försvann när datorn blev knäpp så jag tänker inte skriva om det.. Men Jimmy, Sofie, Daniel och jag hade iaf en trevlig dag på havet!

Ser just nu på fotboll och har ätit upp all chips från igår och även daimen som vi köpte idag.. Och ja, vi har Tobbe på besök också så han har hjälpt oss att äta, så slapp vi smälla i oss allt själva :)

kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madelene:

Men jaaag vill ju höra historierna :D

2:a kommentar, skriven , av ida:

Ja Madde, så typiskt att alla historier försvann..och jag blev så besviken på datorn att jag inte orkade skriva om allt igen.. Kan berätta dom för dig sen någon dag när du är hemma ist! :)

3:e kommentar, skriven , av Madelene:

Jo jag förstår de, drygt! Ja men då får du komma ihåg allt, är ju ett tag tills jag kommer hem. Kommer inte kunna åka hem innan skolan är slut nämligen. Saknar mina brorsbarn ska du veta!

Kommentera inlägget här :