Bugg, bugg och mycket bugg! I love it!!!!

publicerat i Allmänt;

Barläst-dansen va inge vidare..
Men en sak har jag kommit på!!
JAG SKA GÅ EN BUGGKURS!!
Fasen så kul de e att bugga om man får göra det me någon som e bra på de...
Och fart och fläkt ska det va hela tiden, ingen sån där gubb-slapp-bugg där man står och sågar med armarna fram och tillbaka, nej fart ska det va och mycke snurr..
Lindy-hop va de även några som dansade... åhhhh, jag vill också!!!

Så imorgon är det jag som ska lära Daniel grunderna i bugg så kanske vi kan bli superbra någon gång tillsammans :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madelene:

jag tycker ni ska ta en danskurs!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

mm fast jag tror nog att jag ska gå danskurs själv.. vill dansa lite mer avanserad bugg än nybörjarbugg.. Så Daniel lär nog inte hänga me på de.. Får lära honom grunderna först sen kan han kanske hänga me på de me lite mer fart i :)

3:e kommentar, skriven , av Madelene:

Hehe så sant, så sant :)

Kommentera inlägget här :