20 maj

publicerat i Allmänt;
Äntligen sommarvärme! 
Den här våren har varit kämpig. Jag har varit sjukskriven, läkarbesök 100 gånger om känns det som.  Men denna gång har jag varit sjukskriven för något positivt. Nämligen graviditet! Dock vill vi ju att det ska gå smidigt o okomplicerat framåt men det har varit en del krångel. Men, peppar peppar så känns det bra just nu. Jag kämpar med myom i livmodern, högt blodtryck ( Men som är tipptopp just nu),  gräsligt lågt järnvägen (som jag fått järn intravenöst för så nu är det kanon), samt mina lungor med lite mediciner hit och dit.... MEN bebis mår bra och vi kämpar på en dag i taget och hoppas hen stannar därinne så länge det bara går 🥰 
 
 
Idag är det min mormors födelsedag ! Gick förbi hennes lägenhet idag och drömde mig bort med en fika på trappan. Mariekex och bullar och en kopp te. Saknar henne varje dag! Ska åka in på kyrkogården i em och lämna en bukett blommor. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Grattis till graviditeten. Jobbigt dock med ditt mående. Hoppas på att det fortsätter vara stabilt.

Kommentera inlägget här :