juli.....

publicerat i Allmänt;
 
Jag har semester, och i och med det har även min blogg tagit semester..
Eller så är det så att jag bara inte orkar dela med mig av livet just nu. Är ju lite upp och ner med allt..
Men eftersom det här är min dagbok så kommer jag att skriva när det käns rätt och när jag bara känner för att jag vill dela med mig av något..
 
Vi har varit på Gotland över midsommar.. Underbart men samtidigt så jobbigt att gå omkring och veta att det bara är för stunden och att jag måste ta båten hem igen.. Om man kunde stanna tiden ändå och bara vara. Och om jag bara kunde lära mig att slappna av och njuta av nuet när jag är mitt i det, men det går bara inte.. Jag har för många tankar och är för rastlös som person för att kunna släppa allt och bara vara..
 
Var till doktorn i måndags.. Blev sjukskriven 3 veckor pga depression. Han ville ge mig tabletter för de men där sa jag stopp.. Har hört för många skreckexempel på de och sen framför allt att jag inte tror på att det hjälper.. Proppa i folk tabletter bara för att slippa ta tag i problemen.. Nä, kanske fungerar för andra men jag vill inte ha de.
Så istället fick jag en tid till kuratorn.. tack för de.. får se vad det leder till.. Känns ialla fall bra att få gå och prata med någon.. 
Och igår tisdag var jag till vc igen för provtagning.. lämnat massa blod för olika tester så dem kan utesluta sjukdomar..
Och så ska jag dit idag igen och ta B12 spruta.. 
Ja, jag har frikort nu!!!
 
Solen skiner idag och det gör ju faktiskt mig lite gladare..
Tvättar och tvättar för att få undan tvätthögen som blivit här hemma efter vi kommit hem.
Stina vill till "stranden" och bada, och jo, jag ska ta mig i kragen och åka iväg i em efter sprutan så barnen får roa sig lite..
Om det ändå vore HAVET...
 
puss

Kommentera inlägget här :