är inte på topp alla dagar....

publicerat i Allmänt;
 
Imrose vaknade jag med en sån där jobbig känsla i kroppen då man inte alls har lust att gå upp.
bara ligga kvar i sängen och inte behöva göra något.
Vissa dagar känner jag mig jättedeppig och andra är dagarna underbara..
Imorse var en depp-dag...Kännde att jag aldrig gör något som jag tycker är kul, aldrig gör något som jag vill utan tänker bara på att barnen ska ha det kul..
Men när inte ens JAG vet vad jag vill göra eller tycker är kul så är det inte så lätt att göra det heller.
självklart älskar jag min familj och tycker att det är jätteskoj att umgås med bara dem, men ibland måste man få göra annat och känna sig lycklig och glad ändå..
Är det bara jag i denna värld som känner att jag inte har något spec intresse för något.???
Har många gånger hört av andra att jag ska göra sånt som jag tycker är kul och trivs med att göra, ja men hallå, jag vet inte ens själv vad det skulle kunna vara......!!!
Jo, jag älskar shopping och gå på stan, men det blir liksom lite dyrt i längden att ha det som intresse.
Älskar att baka också, men vem ska äta av allt det jag bakar då? jag själv tål typ inte socker, (vem gör de?),
Har bestämt mig många gånger att bli nyttig och utesluta de så det är ju ett otroligt dåligt förslag att ha bakning som intresse....
 Min underbara Daniel drog upp mig ur sängen imorse och kramade mig och det gav mig lite ork att klä på mig och gå ner och börja dagen iaf.
Underbara människa!! Älskar dig!!
 
Stina har ett spöke i sitt rum som heter Alma.
Alma äter snorkråkor, sprutar vatten och har massa konstiga saker för sig.
Alma lär våran lilla dotter massa tokiga saker så jag vet inte om jag tycker om spöket Alma eller inte.
Stina gillar Alma i alla fall och brukar leka, prata och busa med henne..
Tänk om hon verkligen finns, barn brukar ju kunna se spöken på riktigt..
Ja ja, så länge hon bara gör lite småbus så får hon gärna stanna kvar här och hålla min lilla tjej sysselsatt med bus och lek. :/
 
ikväll ska jag gå med mina älsklingar på cirkus.
Jag gillar inte cirkus.. clownfobi som heter duga... Men som sagt, vad gör man inte för att barnen ska få kul.
 
kram
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

hej hjärtat, de va längsen ja titt in här på din blogg så jag har int kunn pepp di ju!!! klart Du vet va som är kul, bl.a DANS, bibliotek man kan gå dit själv me kostar inge. ja kan ät upp din kaka :) Du kan börje sy om Du fixa maskin ella brodere de kan du ju. städ är ju int kul att gör jämt men de känns skönt efta när de är snyggt. Ta upp ditt målande igen Du är ju dukti på de. De kan man få IN penga på när Du sen sälja dem. ÄÄÄÄlska di PUUUUUSSS

Kommentera inlägget här :