blev lite ändrade planer...

publicerat i Allmänt;

Idag hade vi planerat in en myslördag med bowling på em, jag och min lilla familj.
Men det slutade med att det bara blev jag och D som åkte till Östhammar och "tävlade" lite om vem som var bäst i bowling.
(det brukar vara jag som vinner men idag vet jag inte riktigt vad som hände, skyller på att jag e otränad och att D hade tur) :P
Eftersom jag vann sist vi spela så typ lät jag min älskade D vinna idag så att han inte skulle känna sig så dåligt :)
Naglar bröts och blodet sprutade från mina fingrar..
Tävling på fullaste allvar!!
:)
Barnen då, vad hände med dem?
Jo, Stina hade vi bestämt att vi skulle lämna hos Madde eftersom hon förmodligen inte skulle förstå sig på spelet och bara springa runt bland alla andra banor och störa och bli vansinnig om vi hade sprungit efter och tagit upp henne och sagt att man inte får springa och störa andra.
Så lika bra att lämna henne hemma.
Adam däremot skulle få följa me och spela, men när han fick veta att Madde va hemma och att stina skulle vara hos henne så ville han också vara kvar där.
Så det blev en barnfri kväll för mig och D men rolig bowling och god mat.
Mys!!!

Börjar känna att en förkyldning är påväg till mig..
Hu, inte nu när det e dags för inskolning på dagis för stina och ensamma em/kvällar med barnen.
Men men, äta massa vitaminer och knapra alvedon så hoppas jag att det inte blir mer än vad det är..

Har ätit min första semla för i år också.
Mums!
Locket på semlan är helt klart godast.
resten av semlan skulle jag kunna vara utan..
Mandelmassan gillar jag inte och grädden är det alltid för mycket av.
Så när vi äter semlor här hemma plockar jag av locken från semlorna och lämnar resten till familjen.
Mums!!!

Imorgon blir det handbollsmatch och sen fika hos grannen!!

kram på er

Mina barn lekte så bra tillsammans igår.
Trodde dem var inne i Adams rum och skrattade och busade, men när jag gick ut på toaletten så hittade jag dem såhär.....
Åka båt i toalettpallarna är jätteroligt!!
<3<3



Tröttis


en tröttis till


Kommentera inlägget här :