Spa och ompyssling.

publicerat i Allmänt;
Vilken härlig dag! Jag har varit risig några dagar nu med feber, hosta och ont i halsen. Skittråkigt har det varit eftersom jag inte har orkat gjort de som jag planerat att göra. Men idag va jag tvungen att vara på benen eftersom jag och isa hade bokat in oss på Clarion hotell och deras spa som vi fick presentkort på när vi fyllde 30 förra året. Så imorse när jag vaknade kändes det bättre i kroppen , men inte helt bra! Men... Jag åkte o hämtade isa och vi begav oss till stan. Vi mötte upp Siv på hamnen och hon bjöd oss på lunch på Joda! Så gott! Efter de traskade vi upp mot hotellet, bytte om till bikini, hoppade i gosetofflorna och morgonrocken och njöt av bad, ljus, plingade musik, frukter, iste, ansiktsbehandling, bastu och dusch.. Lovely!!! Så underbart och så skönt för min ömma kropp. Det kommer jag att göra fler gånger. Skulle till och med kunna boka in mig själv där, få njuta av lugnet och bara ro om sig själv! Det är jag så värd!! Och vilken fantastisk personal!! 
Sen vinkade vi av Siv som skulle med båten och jag och isa åkte vidare och tog en fika på norrgatt! 
 
Tack för att du finns Isa! 
 
Fick trixa och greja så gott jag kunde för att inte blöta ner mitt plåster och stygn i bad och dusch. Men det gick bra!!
Tog bort en leverfläck igår!
 
Nu sover mina små gosisar efter bad och sagoläsning!
 
Imorgon blir en ny härlig dag!! 

Kommentera inlägget här :