En fredag...

publicerat i Allmänt;
Vilken dag! Vaknade såhär imorse! Hade somnat med alla tentapapper i sängen....
 
Tenta på morgonen 9-12. Fy fan va svårt det Va! Alla tyckte de så inte bara jag som missuppfattat vissa uppgifter. 🤔 så nu får vi vänta ca 1 vecka innan vi får veta resultatet. Känner mig rökt!
 
Men resten av dagen va mysig! 
Vi har hälsat på hästar och grisar. Hästarna är ju söta men grisarna har jag inte så mycket för Alltså. Usch! Men Stina älskar djur och hon tycker grisarna är toppen 😨..
 
 
Hästar är mer min grej!
 
 
Jag är så tacksam över att jag hittat denna fina pluggis! Vi har så kul ihop och igår va jag och hälsade på i hennes stora hus (ett gammalt gotlandshus)... åhh, alltid ett sånt hus jag drömt om. 4 våningar, kakelugnar, stora dörrar, stora fönster, och salen ska vi inte tala om!!! Woow!!! Jag blev kär och avis .
 
Jag vann första pris på tipspromenaden på lärbrodagen. En massagekudde!! Men den surrar och burrar som attans och den va inte alls behaglig.. burrr
 
 

Kommentera inlägget här :