Jag kan konsten att njuta av lugnet och värmen...

publicerat i Allmänt;
Lämnade barnen på skolan imorse. Gick hem och tog fram solstolen , packade in mig i bilen och åkte mot stranden i kappelshamn. När dem utlovar sol och 19 grader så måste jag ju passa på att njuta av havsluft , vågskvalp, och en hel strand för mig själv. Fantastiskt och underbart. 
 
 
Hämtade hem barnen och en kompis från skolan. Eftersom det var så härligt väder kände vi oss såklart sugna på glass. Så vi tog en sväng till affären och köpte varsin god strut. 
 
 
 
Barnen lyckades sparka upp fotbollen på taket så mamman fick såklart offra sig för att klättra ut genom Stinas fönster och hänga ut på taket med endast fötterna kvar på fönsterkanten. Hu så högt och otäckt. Men jag överlevde , dock var det värst att ta sig tillbaka in genom fönstret... usch.  
 
Vårkänslor och spring i benen efter skolan...
 
Kram

Kommentera inlägget här :