isprinsessa?!!!

publicerat i Allmänt;

Varför ingår det inte en köksfläkt i köket på en hyreslägenhet för????
Idag luktar jag bacon, potatisplättar och korv...
Blev så dimmit här inne så vi knappt såg varandra i köket...
Brandvarnaren gick dock inte igång denna gång (brukar alltid göra det annars) och jag svalde all os så det kändes som första gradens rökskador..
Stackars lilla Stina fick hosta och kraxade som en kråka..
Så upp med balkongdörren och fönstren för att få frisk luft....
usch,... så nu har jag duschat... Men man får väl stå ut med att lukta bacon iaf för de verkar ju inte vilja försvinna ur huset..

Jag och D har testat våra kunskaper i skridskoåkning idag.. mohhahahaa...
Jag kan åka skridskor på ett par killskridskor...
Men, eftersom mina skridskor är hemma vid mamma så fick jag låna Marias gamla idag...
Ett par TJEJSKRIDSKOR!!!!!!!!!!!!!!!, med ingen som helst stabilitet...
Trodde verkligen inte att det va sån skillnad på herr och dam skridskor, men de gick inte alls att åka..
Jag hade stina i vagnen så som tur var hade jag ju något att hålla mig i när jag stapplade fram som en nybörjare på hal is.. Stina trodde inte jag va riktigt klok när jag körde henne och skrattade så jag höll på att kissa på mig eftersom det måste ha sett så otroligt kul ut..
(som tur var va vi ensamma på isen)
Vi kom ca 200 meter ut på isen innan jag gav upp.
Daniel fick putta på på hemvägen så att vi kom tillbaka in till land och fast mark igen...
Det gör jag aldrig om på ett par tjejskridskor iaf...
Jag som hade tänkt att visa mina färdigheter i skridskoåkning för D.. och vad händer, jo jag ser ut som en spratteldocka när jag försöker ta mig fram...
så nu hoppas jag att jag ska få tag på ett par kloka skridskor så jag kan visa att jag faktiskt KAN åka...



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ylva:

gomorron det heter skridskorrör och isdansskridskor (inte kill o tjej)!!!! hoppas det går bättre nästa gång. kan Du ha dina tror du????? tar me dem nästa gång????? puss puss

2:a kommentar, skriven , av ida:

ja ja mamma, men jag har nog aldrig sett en kille åka på ett par isdansskridskor så då kan man lika gärna säga kill och tjej skridskor!!!! kanske ska få låna ett par idag av en arbetskamrat till Daniel, får se om jag kan ha dem... isf kanske jag köper dem för en billig peng. puss

Kommentera inlägget här :