Välkommen 2018

publicerat i Allmänt;
Nytt år, nya möjligheter!
 
Vi firade nyåret här hemma med god mat och raketer. 
 
Vid 12 slaget gick vi ut och poppade en champagnekork och smällde våra raketer och såg på alla andras. Mycket och länge smällde det. Vi skålade med grannarna och alla va nöjda och glada in på det nya året . Hoppas detta år blir fantastiskt på alla sätt och vis!
 
Ja jag skäms då inte över mina pyjamasbyxor. Pyjamas är en del av mig och jag lever gärna mitt hemmaliv i just precis dessa mjukisar. Alla vet de och alla känner till min Pyjamas. Till och med på nyår åkte de på efter maten (eftersom magen höll på att sprängas i de där tighta och obekväma strumpbyxorna som tillhör festligheter.) Så 12 slaget skålade jag med grannarna och visade mig på byn i mina pyjamasbyxor.. och jag skämdes inte ett dugg!!  
 
Skål och gott nytt år!
 
Idag är det soffhäng (I MIN PYJAMAS)..
 
Och såklart ivanhoe på tv
 
Kram 

Kommentera inlägget här :