Isprinsessa.

publicerat i Allmänt;
Stina älskar att åka skridskor. Hon har nu lärt sig att göra svanen, tuppen, mormors piruett, köttbullen, hoppet.. mm ..mm.. och såklart vill hon  att jag också ska lära mig. Men jag är så otroligt rädd för att ramla. Om jag ramlar så får jag så förbannad ont i min mage och mina tarmar. Helt sjukt, men det känns som att allt innehåll i magen flyger upp, landar igen och får blåmärken som värker i timmar efteråt. Så is är egentligen inte alls min grej längre. Men det är otroligt mysigt att spendera tid med Stina på något som hon verkligen gillar. Och i 2 timmar höll jag mig på benen med endast värk i fötterna som följd. 
 
 
 
 
Nästan en hel ishall för oss själva. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vicke isprinsessa puuuuusss

Kommentera inlägget här :