Blivande läkare kanske?!!!..

publicerat i Allmänt;
Efter tre dagar med feber, halsont, vit tunga, och knottriga utslag på kroppen konstaterade jag att min son drabbats av scharlakansfeber... 
 
Ringde vc idag o de tyckte vi skulle komma på dropin tiden direkt. Sagt och gjort...
Lite halsprov på Adam och en snabb koll på Adams utslag och det konstaterades scharlakansfeber.. 
I väntrummet....
 
Jag borde bli läkare!!! 
Heja mig 😉👏👏
 
Så en penicillinkur på de i 10 dagar sen hoppas vi på att han är bra och att vi andra klarar oss. Det är tydligen väldigt smittsamt innan penicillinkuren kickar in, och eftersom jag varit nära Adam konstant nu i några dagar så lär väl även jag bli smittad 😭😭😭 
Nej!!! Nu tänker vi positivt , jag dricker ju äppelcidervinäger och det botar ju nästan allt inom baciller och förkylning så jag hoppas jag klarar mig.. 
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här :