Tuttkoll och bebis.

publicerat i Allmänt;
Idag på eftermiddagen var jag en sväng förbi vårdcentralen och kollade tuttarna. Ja jag tillhör ju de människor som hela tiden tror att jag är sjuk och kommer drabbas av alla sjukdomar som finns. Och för att lindra min oro fick jag en tid för kontroll då jag är otroligt rädd för bröstcancer... 
 
Nu är jag ju inte riktigt bekväm med att slänga fram tuttarna för vem som helst, men jag tog mig i kragen och övertalade mig själv om att det är en läkares jobb och han har nog sett många tuttar i sitt yrke. 
 
Hej och hå, efter ca 20 minuter va det färdigklämmt och min oro stillades en aning när han sa att allt kändes bra och såg bra ut. 
Så då måste jag ju tro på det såklart och släppa min oro.
 
Efter läkarbesöket åkte vi till stan och hälsade på Cilla och lilla Charlie. Och jag måste ju erkänna att det rycker i livmodern när man får gosa bebis... 😅
 
 
Lilla minimänniska.. så snäll och go..  sa inte ett ljud utan låg nöjd i famnen och myste. 
 
Nu väntas ca 1 vecka ledighet med barnen. Höstlov och mys som inleds med disco för barnen och kompisdag imorgon. Välkommen fredag!!!
 

Kommentera inlägget här :