Tant raffa...

publicerat i Allmänt;
30 årskris???!!
Ja man kan ju undra. Men nu är det så att jag börjar känna mig rynkig! Huden är matt och grå och kråksparkarna syns vid ögonen på kanten. 🤣. Vissa säger att de där kråksparkarna är ett tecken på att man skrattat mycket genom åren, och Jo, det kan nog stämma. Skratta är härligt. Men men, fredagsmyset är här och tant raffa har fredagssminket på. Daniel kommer helt klart bli till dig i brallan när han kommer hem från jobbet 😆.  
 
En geggamask som fuktar huden och som kommer ge mig lyster .. attans va lyxigt!!
 
Barnen och jag har haft fredagsmys. Taco framför tv.n och massa prat och pyssel. 
 
Barngos är fantastiskt . 
 
Adam vill sällan vara med på kort (vilket jag absolut accepterar)..  
 
Men vi är två linslusar och gillar Snapchat och olika filter. 
 
Ha en trevlig helg!
Kram 

Kommentera inlägget här :