Våfflor och glassbox...

publicerat i Allmänt;
Mamma bjöd på våfflor idag på eftermiddagen. Äter helst mina våfflor med extra mycket glass och lite sylt. Så gott.  
 
Jag har troligen lyckats tappa mitt ena örhänge i glassboxen i konsum lärbro... och det va ju så typiskt att de just fyllt på hela fryser med glassbackar, vilket gjorde det omöjligt att gräva sig ner till botten på boxen för att leta.. snyft... men personalen skulle leta när de städar och förhoppningsvis kommer det väl fram någon gång när kunderna behagar köpa glass i sommar...  Så snälla, köp mycket glass så kanske mitt lilla smycke kommer fram !!!! 
 
I natt förlorar vi den mest omtyckta timmen mitt i natten, vilket kommer göra mig supertrött och gnällig hela dagen. Jag kommer så väl ihåg att jag störs otroligt mycket av att förlora EN timme på natten. Jag bli en riktig huggorm och kommer in i helt fel rytm på dagen.. grrrr. Men jag överlever....
 
Go natt!

Kommentera inlägget här :