Krullis cup 2017...

publicerat i Allmänt;
Del 1....
Idag har Adam spelt krullis med klass 3... ja jag måste ju erkänna att jag är världens stoltaste mamma. Min son älskar att spela fotboll och stå i mål. Och som han gör det sen... tyvärr förlorade dem sina matcher men utan min son i mål hade de blivit sönderkrossade med det dubbla . Inga mål fick lärbro göra tills Adam bad att få spela utespelare i en match ... då fick han i alla fall fira ett mål med kamraterna. Stolt mamma som skrek och gapade när han satte bollen i nätet. Men sen ville han rädda målet igen och hoppade in som målis igen. Och som han kämpade. Efteråt fick han så mycket beröm av andra lags tränare och pappor för sin skicklighet i målet.. STOL MAMMA !!! 
 
När jag ändå håller på så passar jag på att skryta lite till med några kommentarer jag hörde från matchen av andra åskådare. ..
-jädrans duktig målis..
-aaaa han räddar ju alla bollar...
-grabben i mål är ju ett blivande proffs..
-vart har han fått sin talang ifrån..?, varpå Adams pappa självklart måste flika in med att.... jag har lärt honom allt jag kan 😂😂
...... min älskade pojke kommer lyckas med en karriär inom fotbollen om han bara fortsätter ha intresse för det och får möta nya utmaningar... ❤❤❤❤
 
Imorgon är det dags för den här lilla kråkan att spela. Hon har inte riktigt samma intresse för fotboll men kämpar nog på ändå ... jag ska heja på som bara den och hoppas på att barnen får skoj...
 
Puss.

Kommentera inlägget här :