Mamma-mys

publicerat i Allmänt;
Tiden bara rusar På! Just nu är jag och Stina lite krassliga. Småfeber och ont i halsen. Men vi myser här hemma och tar det lugnt tillsammans så hoppas vi på att vi blir friska nu till jul!! 
 
Igår hade jag en dag på stan med min mamma. Vi shoppade julklappar, fikade, käkade middag på eden tapas och bar och avslutade kvällen  med konsert i domkyrka  med Roger Pontare. 
 
 
❤❤❤❤❤❤❤❤
 
 
Innan konserten gick vi in på torgkassen och där var det julfest 😄. De bjöds på jultalrik, provsmakning av allt möjligt och livemusik.. riktigt svängigt.. 
 
Stämningsfullt och fint men ingen wooow upplevelse i domkyrkan. Han sjunger fint men jag hade önskat lite mer kända julsånger.. men det va helt klart en upplevelse att minnas. 
 
Jag har bakat jättegoda saffransskorpor 😋

Kommentera inlägget här :