Loppisrunda och guldmatch...

publicerat i Allmänt;
På förmiddagen idag kom mamma hit och vi tog en sväng till röcklingers handelsträdgård. Blev inga blommor för mig idag eftersom jag inte vet riktigt än hur jag ska ha det i trädgården. Har ju inte varit så varmt och  skönt än, så längtan efter en blomstrande trädgård har inte infunnit sig än .. men det kommer förhoppningsvis snart!!!
 
Sen tog jag och Daniel en sväng för att leta loppis -byrå. Fanns ingen på den loppisen vi siktar in oss på så vi tog en sväng till väskinde och tottes loppis istället. Men nej.. ingen byrå ,men vi blev bjudna på te och kakor hos dem istället. Laila blev så glad att vi kom och hälsade på. Vi fick med oss ett paket ägg istället för en byrå. 😁
 
 Roadtripp...
 
Har kastat ihop en morotskaka till imorgon . Måste ju fira valborgsmässoafton lite med gottis. 
 
Här hemma är nerverna på helspänn. Final mellan brynäs- hv71 på tv och den här mannen är såååå sjukt nervös. Hoppas innerligt att brynäs vinner annars ryker nog inredningen och kvällen är förstörd. Häromdagen när de kunde ha varit avgjort men brynäs förlorade så flög tv-dosan i "väggen" och icke barnvänliga ord spottades ut.. Så nu ber jag till högre makter att det blir en vinst och guld så jag kan njuta av lördagskvällen och att  husefriden blir lugn... 
 
 
 

Kommentera inlägget här :