Två lediga dagar. ..

publicerat i Allmänt;
Med massa mys och påhitt.
 
Hämtade barnen på skolan igår men det slutade med att jag fick gå hem själv.  Båda hängde med kompisar hem för några timmars lek. 
Så jag gick hem, packade lite picknick  ( varm choklad och smörgåsar ) och drog med mig min enbente sambo upp ur soffan och körde iväg till stenstranden.  
Såklart kunde vi inte gå promenad på stranden eftersom Daniel hoppar på kryckor,  men vi parkerade bilen precis på stenkanten och hade utsikt över havet och viken. Så skönt att andas havsluft,  fridfullt och lugn och ro. 
 
 
 
 
 
 
Idag tog vi en sväng till stan.  Köpte träningskläder och lite annat smått och gott. 
 
Jag har nu börjat springa en lite längre sträcka.  4,5 km.. måste öva upp snabbheten i benen.  Kondisen har jag men benen fladdrar som spagetti sista biten.. heja mig! 
 
Elvira och Alva kom me hem efter skolan idag, jag ska skjutsa dem till stallet om en liten stund sen ska jag plocka ihop allt som ska med till danslektionen kl 18... 12 spralliga barn + några till anmälningar idag är det som kommer och dansar med mig och Sandra.  Så duktiga och så kul!
 
Vi umgås!!!!!!!!!!
 
Nu blir det stallet sen matlagning sen dans.. 
Hej och hå kämpa på!! 😁
 
Kram

Kommentera inlägget här :