SKATBO och vardag...

publicerat i Allmänt;
Blev en sväng till stan idag efter jobbet .  En snabb fika med Emma ,  lite shopping och tillsist en behövlig klippning. när frisören säger oj då, tar tag i en tofs i håret, plockar fram den största stålborsten som finns, biter sig i läppen och anfaller håret med kraft.... då är det illa och jag funderar på att kanske klippa mig lite oftare än en gång om året... 😨😂
45 min höll hon på för att få barret att se ok ut. Att det var slitet ända ner i hårroten gjorde mig lite nervös och jag såg mig själv som flintskallig för en stund då jag tänkte att det här kommer aldrig att bli bra. men skam den som ger sig .  Hon trasslade ut det och jag gick därifrån med en något kortare frisyr än planerat . . men men, de blir nog bra .
 
Nyklippt och en nyköpt pyjamas får toppa fredagsmyset . ..
 
En lättöl och lite godis ....
 
 
Kom hem från stan och möttes av denna gubbe på trappan .  Daniel hade haft pyssel -stund  på förmiddagen 😀
 
När man får gå på kurs och utbildning genom jobbet måste man ju passa in i kostymnissarnas värld. klackskor och skjorta.. Herregud vad jag är löjlig men jag bara älskar det!!!!!! 😂  lite smink i de där nyllet och kammat barr så passar jag in mer än väl....
 
Trevlig helg på er ! 
Kram 
 

Kommentera inlägget här :