Middag och anmälan...

publicerat i Allmänt;
Har precis kommit hem från en jättetrevlig middag i stan tillsammans med min Cbas.  Eftersom jag är så urusel på att utforska nya matställen i staden tog hon med mig till creperiet.  Åh helt fantastiskt.  Mysigt, otroligt trevlig personal och underbart god mat. Vi käkade galetter (typ stor jättepannkaka med skagenfyllning +massa annat gott på.) Jag är såld... gudomligt gott! ! Och för att inte tala om deras lemonad. Alltså muuuums. ...
 
Som vanligt kommer kameran fram när allt är Slut. . Men lemonaden va iaf suuuuper goood.
 
 
Efteråt tog vi en promenad genom innerstan.  Ner till hamnen... kollade vattnet vid kallis. . Blåste riktigt kallt där så något dopp i havet blev det inte idag. 
 
Sen är vi fullkomligt tokiga och har nu anmält oss till tjejruset som går av stapeln den 8 juni. Detta innebär att jag nu har ca en vecka på mig att hitta kondisen och försöka hålla jämna springsteg med cbas som tränar styrka och bygger muskler typ jämnt... dock säger hon att hon aldrig springer och tränar kondisen,  så vi får väl se vem som puttar på vem den sista biten in i mål... hahaha. . HEJA OSS!!!!!!!
Jag är sjukt taggad...... 
 
Puss 
 

Kommentera inlägget här :