Fröken hurtig och nyttig (ibland )

publicerat i Allmänt;
Alltså , jag älskar detta väder... Barnen va ute nu på kvällen och hade vattenkrig. ..jag satt på trappan och hejade på! Nästa gång ska jag också vara med.  Måste bara köpa mig en vattenpistol först, det funkade inte så bra med blomsprutan. .. haha.. 
 
 
Tidigt på morgonen idag va det redan stekhett ute, MEN,  jag hoppade i springskorna,  tog på mig träningskläderna och skuttade iväg på en runda. Alltså jag är sjukt stolt över mig själv! !! Stockholm maraton nästa då!!!
 
Efter träningen borde det vara uppdukat med proteindrink och en banan men eftersom jag är amatör och nybörjare så funkar det lika bra med detta..
 
Söta lilla delikatoboll, du var så naggande God och tog slut alldeles för fort. Så jag va ju tvungen att ta en till.. Imorgon tar jag nya tag med träningen och grönsakerna. . Hehe.. 
 
Imorgon kväll ska jag träffa christina på stan, äta mat och bara mysa .. var alldeles för länge sen! !
 
 
Kram

Kommentera inlägget här :