Poolhäng och badräktsmodell.

publicerat i Allmänt;
Barnen och jag åkte till Fårö imorse. Vi kände för att bada i poolen och eftersom de va så skönt väder passade vi på. Jag är inte längre någon badkruka. .. har redan varit i havet ca 5 gånger . Så många gånger badade jag inte på hela förra året ens , så i årkommer jag sätta rekord i badning . Pool badar jag inte heller i (förut) . Nu jäklar fick ungarna akta sig när jag gjorde kanonkulan från kanten 😄 
Har "krympt" ur min bikini.... så imorse fick det bli en genomgång av badklädeslådan . Hittade denna som passade som en smäck. . 
 
När jag ligger och gottar mig i solen kommer det en kille och en tjej fram (de pratar norska) .. han har en stor kamera runt halsen och hon bär på en väska och en hel hög med papper. Det visar sig att dem letar "badräktsmodeller" till en norsk tidning.... ojoj,  väldigt smickrande men nej!! Jag tror absolut att det va något seriöst men kändes ändå för läskigt att ställa upp på något sånt . Alltså jag,  en tvärhand hög och lite mullig här och där.... 😨 hade väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att få ett sånt erbjudande. Om jag känner mig smickrad? ? Ohhh ja. Självförtroendet sköt i höjden !! Men jag är nöjd över att jag sa nej!! 
 
Tack och hej från mig ( som kunde ha blivit modell för en dag)... 😂
 
 

Kommentera inlägget här :