Drömbilen och rosa skor.

publicerat i Allmänt;
Mitt nya vrålåk! ! Kärlek vid första ögonkastet. ..
 
 
 
 
Jag kan inte låta bli att tycka att han är lite charmig. . Oftast är han go och mysig men ibland luktar han bajs och kiss . Idag har vi klippt klorna och klippt pälsen på tassarna. . Jo jag tycker om den lilla besten,  oftast !!
 
Hej och hå va det är skönt med semester! 
 
Vi badade på kappelshamn idag med Elvira och Alva.  Natha-Lee och Willy kom också förbi och hoppade i vattnet.  Riktigt skönt idag . Säkert 24 grader och rent och fint vatten. . Jag Och alla 6 barn plaskade på och njöt. .
 
Jag har köpt mimmi -skor av grannen. . Älskar färgen och de passade perfekt.  Japp, jag kan även gå i dem så någon gång kommer de att användas.  Annars passar de jättebra på hyllan som prydnad också
 
Barnen har bestämt sig för att sova hos mormor i natt och leka med natha-lee och Willy.  Så nu fick jag plötsligt en kväll för mig själv.  ☺ en springrunda sen vet jag inte vad som händer.  Men något hittar jag på!!! 😁 

Kommentera inlägget här :