Pengar och mat....

publicerat i Allmänt;
Imorse hade jag och Daniel en inbokad tid på banken.  Vi har nyligen bytt bank och idag pratade vi om hur vi skulle fortsätta vårat sparande.  Fonder hit och dit och sparande här och där.  Jo jag blev väl lite klokare men varför ska det vara så svårt!! 
 
Besöket tog en timme så efter det tog vi en sväng på HM och sen lunch på Ching chong. 
Jag har börjat lära mig äta sushi nu.. mumsi så gott. Men det krävs övning att lära sig tycka om det...
 
Häromdagen åt vi köttkorv och rotmos här hemma. .
 
Och igår blev det kroppkakor. . Älskar mina kroppkakor.  Jag är så duktig. ..
 
Stina hade med sig Emla hem igår. Dom va trötta efter skoldagen och la sig i soffan och tittade på film första halvtimmen, sen va det full rulle med bus och lek.. 
Kompismys! !!!
 
Stina har fått dille på inbakade flätor. . Inte mig emot då jag gillar att fixa frisyrer...
 
Nu är det handboll på tv.. 
Ikväll består middagen av bandpasta och kyckling i ostsås. ... 
 
Kram 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamamama:

vicken tur att ja lärt upp di!!!! både me fläta o mat hihihi älska di pusssss

Kommentera inlägget här :