Lite fix....

publicerat i Allmänt;
Imorse lämnade jag barnen på skolan och drog till stan.  Behövde fylla på i kylskåpet och även ta en sväng på HM för att spendera min kupong på 250 kr. Köpte två tröjor till mig själv och ett halsband. . Nöjd och glad! 
 
Idag ville inte luggen samma som jag så den fick gömma sig bakåt i ett spänne. Suck , det är ett Jäkla pyssel med just lugg... krävs massa tid och fix för att den ska vara på plats. . 
 
Tog med oss Elvira och Alva hem från skolan idag. Käkade mellis och sen följde dem me Daniel och Adam på pingis en liten stund innan jag körde dem till ridskolan. .  Mys..
 
När barnen somnat !!!!!!!!
 
Var ju tvungen att käka upp resterna från kalaset.  Lite glass och lite grädde är ju inget att spara på.. toppade med lite kola och chokladsås,  strössel och banan.. samt ett litet kex.  Min egen bananasplitt. . Mums... 
 
Kram 

Kommentera inlägget här :