Skor och hästar. .

publicerat i Allmänt;
Fick för mig idag att leta fram ett par höststövlar från förrådet. Det visade sig att jag visst hade ganska många skor. Var tvungen att rada upp dem för att verkligen se hur många par skor jag har. Och tro mig, jag är så i behov av att ha en walk in closet för vart fasen ska jag göra av alla dessa dojor? ???
Räknade till 17 par... endast ett par färgglada bland dessa svarta. Haha. .
 
 
Nu på kvällen va det dags för Stinas första lektion på ridlekis. Och jag säger bara en sak.... FANTASTISKT! ! Kauparve islandshästar är ett underbart ställe med en jättebra ledare. Dem va två stycken i gruppen och dem fick göra allting från början till slut.  Rykta, kratsa hovarna,  sadla, tränsa,  leda ut hästen själv, rida en liten stationsbana på egen hand och tillsist. ..trava!!!!! Jag höll på att sätta i halsen när hon sa att dem skulle trava på långsidan. Själva!!!!! Och det gick ju såklart superbra. Måste tillägga att islandshästar är de snällaste hästarna som finns.. till och med jag skulle kunna hoppa upp och rida på en sån... fantastiskt! !!
 
 
 
 
 
 
 
Stina längtar redan till nästa torsdag! !!!!
 
Nu ska jag gå på föräldramöte I kyrkan för körgruppen. 
Kram

Kommentera inlägget här :