Fullgubbe och snask.

publicerat i Allmänt;
Eftersom jag gick upp kl 5 imorse så hann även jag se blodapelsinen på himlen.  Inget märkvärdigt om jag får säga det själv men jag kanske missade när det va som bäst. Aldrig i livet att jag ställer klockan mitt i natten för att se på månen . Får se om 18 år om jag ändrat inställning till det då och kanske lyckas se det bättre.  Den som lever får se! !!! 
 
Strax blir det kvällspromenad med familjen!  
 
Granntanten skämmer bort oss med ännu mera chips och ostbågar. . Vi är kattvakter hela veckan. .
Vi skulle ha fått en chokladkaka också men hon hade blivit så sugen på den så hon hade ätit upp den själv. Ja vad säger man? !! Hon är lite tokig hon lilla Thelma .. haha. 
 
 
Så nu måste jag röra på mig för att få plats med dessa två påsars innehåll i magen i helgen .. mums .
 
 
 

Kommentera inlägget här :