Frisk och go....

publicerat i Allmänt;
Tillbaka till jobbet igen efter en veckas sjukdom.  Min röst försvann tillsist helt och jag väste som en orm för att få fram ord. Halsen gjorde fruktansvärt ont och febern ska vi inte tala om. 38.9 hade jag som högst och jag var typ nästan död. ..... fick en tid till vc samma dag jag ringde. Och domen .... VIRUS! ! Hem och vila.. jo jag tackar ja... Puuh vilka dagar! ! 
Men nu är jag bättre och laddar för fullt för en hel jobbvecka + mat med några arbetskamrater på lördagkväll efter jobbet. Och jag ska även hinna med att putsa fönster här hemma i veckan för snart ska adventen plockas fram... ohhhh jag hoppar av glädje över tanken att det snart är dags. . 
 
 Igår fick jag för mig att jag skulle tvätta bilen invändigt och utvändigt. . Så sagt och gjort.. jag och barnen klädde på oss och åkte upp till mamma. 
Mamma skrattade åt mitt klädväl till biltvätten samt att jag även hade rosa läppstift på mig.  Jag är alldeles såld på mitt nya rosa läppstift och bär det jämt, även vid biltvätt..... sån är jag!!
Man måste ju meka bil med stil!!!!!
 
Dessa mysisar fick vara inne på eftermiddagen med oss. Ja tobbe är ju alltid inne men den lilla besten har inte varit inne sen förra vintern så han va glad över allt innegos med mig och barnen. 
 
Kram

Kommentera inlägget här :