Daniel 30 år....

publicerat i Allmänt;
Den 26 december bjöd på många överraskningar för Daniel!  Fyller man 30 ska det firas ordentligt!  Det har inte varit lätt att smyga och smussla med sms, inbjudningar och inköp ! Men nu i efterhand så tror jag att jag lyckats ganska bra.  Haha...
 
På natten till den 26.e kom Maria, madde och tobbe!  Det visste Daniel om eftersom jag sa att vi skulle bädda åt några övernattningsgäster. .. men även Jimmy och Sandra anlände tillsammans med dem och det va en förvånad Daniel som öppnade dörren när dem kom. 
 
Efter lunchen den 26.e tog grabbarna med sig 30 åringen till stan för att bowla några timmar så vi andra kunde förbereda för den stora festen i korsbygården. 
 
Tillslut anlände födelsedagsbarnet....
 
Kidnappad. .
 
 
 
 
 
 
Gästerna droppade av efterhand och även 30 åringen blev trött och vinglade hem runt kl 21. 
 
Vi var några som tyckte att festande skulle fortsätta en stund till så vi drog till stan och munken. 
Jag, cbas, Alex,  danne, Jimmy , Sandra och Andreas! 
 
10 år sedan vi gick på krogen sist tillsammans!  Som jag har saknat denna kvinna! Dans dans och massa dans.
 
Oj oj. .. delar av det galna gänget ...
 
Tack alla fantastiska människor för att ni gjorde denna 30 årsfest så lyckad! 
Jag hade absolut inte klarat allt fix och trixa själv utan er. !!! 
 
Kram 

Kommentera inlägget här :