Energi! !!!

publicerat i Allmänt;
Åhhh , det luktar koskit i hela lärbro. . Jag som hade tänkt sitta ute i friska luften och njuta av vädret ändrade mig snabbt. Går inte ens att ha dörren öppen. . Usch.
 
Imorse efter att jag lämnat barnen på skolan kände jag att jag hade mycket energi och behövde pyssla med något.  (Inte ofta energin infaller på mig) . Så jag satte igång med att gräva mig in i förrådet för att hitta en kruka och lite jord. 
Mamma kom med lite blommor som behövde planteras och gör sig nu så fina nedanför trappan. 
 
 
Sen fick jag för mig att kasta in en fiskgratäng i ugnen och även en matpaj med massa gott i. 
 
Snart dags för jobb! Hoppas energin finns kvar till jobbet också så jag kan orka fortsätta med min ommöblering där av massa saker.. yeeeehaaa. .
 

Kommentera inlägget här :