regn och kärleksbus...

publicerat i Allmänt;
Åh vilket trist regnväder på min lediga dag. Men men, på sätt och vis kanske det är bra med regn för jisses va allt kommer bli grönt och fint ute efter det här. 
 
Adam har kärleksproblem i skolan. . Jennifer och Molly är kära i honom och vill pussas. Adam tycker det är jätteäckligt och vill inte alls. samtidigt tror jag att han tycker det är kul.. hihi.. stackarn. . Det ska börjas i tid.! 
 
Jag tänker dra till stan idag igen. Det fanns så mycket fina kläder på HM som jag inte hann titta på i lugn och ro sist när vi va inne. Barnen tycker inte det är toppenkul att gå i affärer. Så idag passar jag på när jag är ensam och det regnar ute. 
 
 
Ibland känns det som att jag har en pälsmössa på mig då håret har burrat till sig och frissar upp sig och blir jättetjockt mitt uppepå och trasslar sig precis överallt. . Men bara att gilla läget och leva livet ändå och faktiskt va lycklig över det man har istället för att gnälla. 
Så nu far pälsmössan och jag till stan...
 
Kram 

Kommentera inlägget här :