rösten är borta!!

publicerat i Allmänt;
Jag har tappat rösten och låter mer eller mindre som en liten kråka..
Imorgon ska jag ha med mig en ny tjej som ska gå intro med mig på jobbet och det kommer ju bli superskoj med en röst som inte fungerar..
Får köra teckenspråk och hoppas på att alla kommer att förstå mig..
 
Igårkväll gick jag och Stina en sväng till affären för att köpa frukt.
På hemvägen tog vi svängen införbi min mormor och hälsade på henne lite och tittade på lite gamla kort från när jag var liten.
Min mormor är fantastisk och alldeles underbar och vi är så glada över att kunna gå till henne och hälsa på och mysa lite på kvällarna framför tv.n tillsammans med henne.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Christina:

Så roligt för din mormor också!! :)

Kommentera inlägget här :