Ensam lördag...

publicerat i Allmänt;
 
Familjen har åkt iväg på GGN och här sitter jag och väntar på att åka till jobbet.
Nu har jag jobbat varje helg sen vi startade så nästa helg SKA jag vara ledig....
 
Vi har sovit första natten i nya lägenheten i natt.
Alla har sovit gott och det känns skönt att ha sitt eget hem igen.
 
Jag fixar och piffar och försöker få ordning på alla saker..
Det tar tid med det blir fint :)
 
Börjar känna mig förkyld, ont i halsen och lite slö och trött..
usch, de har vi inte tid me nu.
 
Nä, tror nog att jag ska fixa lite till här sen ta en sväng bort till min mormor och se om hon är hemma.
Det är liksom gångavstånd till henne nu och måste erkänna att det är en konstig känsla att bara kunna gå dit när vi vill och hälsa på.
 
Igår va även Julia, Niclas, Willy och Natha-lee här på besök.
Natha.lee tyckte det va skönt att slippa åka så långt och stå i kö till båten för att komma och hälsa på Adam och Stina.. Söta ungar.. :)
 
 
puss
 

Kommentera inlägget här :